ИЛЛЮСТРАЦИЯЛАНГАН ҮЙРӨТКҮЧТӨРДҮ КОЛДОНУУ ЖАНА АЛАРДЫН ЗАМАНБАП САНАРИПТИК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДАГЫ РОЛУ

Авторлор

DOI:

https://doi.org/10.52754/16948610_2024_3_9

Ачкыч сөздөр:

Иллюстрацияланган үйрөткүчтөр, санариптик технологиялар, Augmented Reality, Virtual Reality, Artificial Intelligence, интерактивдүү окутуу, жекелештирилген билим берүү

Аннотация

Бул макала иллюстрацияланган үйрөткүчтөрдүн заманбап санариптик технологиялардагы ролун жана колдонулушун изилдейт. Иллюстрацияланган үйрөткүчтөрдүн тарыхый өнүгүүсү, алардын түрлөрү жана өзгөчөлүктөрү каралат. Макалада заманбап технологиялардын, анын ичинде кеңейтилген реалдуулук (AR), виртуалдык реалдуулук (VR), жасалма интеллект (AI) жана булуттук эсептөөлөрдүн иллюстрацияланган үйрөткүчтөргө тийгизген таасири талкууланат. Окуу процессин интерактивдүү жана жекелештирүү үчүн бул технологиялардын колдонулушу көрсөтүлөт. Иллюстрацияланган окутуучу программаларга коюлуучу талаптар жана алардын билим берүү мекемелериндеги артыкчылыктары сүрөттөлөт. Макала иллюстрацияланган үйрөткүчтөрдүн заманбап билим берүү системасындагы маанилүүлүгүн жана келечектеги потенциалын баса белгилейт. Ошондой эле, иллюстрацияланган үйрөткүчтөрдүн ар кандай предметтерди окутууда колдонулушу, алардын окуучулардын жетишкендиктерине тийгизген таасири жана мугалимдердин ишин жеңилдетүүдөгү ролу талданат. Изилдөө ыкмалары жана жыйынтыктары берилип, келечектеги изилдөөлөр үчүн сунуштар келтирилет.

Библиографиялык шилтемелер

Цифровые технологии в образовании: как современные инструменты помогают учителям https://ioe.hse.ru/digitalineducation (кайрылган датасы: 30.08.2024).

Википедия https://ru.wikipedia.org/wiki/Иллюстрация (кайрылган датасы: 30.08.2024)

Википедия https://ru.wikipedia.org/wiki/Белый_Кролик (кайрылган датасы: 30.08.2024)

Иоганн Гутенберг: книга как искусство и технология https://germania-online.diplo.de/ru-dz-ru/wirtschaft/Erfindungen/gutenberg-buchdruck/1935128 (кайрылган датасы: 01.09.2024).

Аркабаев, Н.К., Мурзакматова, З. Ж. (2024). Применение искусственного интеллекта для измерению успеваемости учащихся. Вестник Иссык-Кульского университета, №56, сс. 98-108, https://doi.org/10.69722/1694-8211-2024-56-98-108. DOI: https://doi.org/10.69722/1694-8211-2024-56-98-108

Аркабаев, Н.К., Абдугулова, Г.С., Кудуев, А.Ж. (2024). Цифровизация обучения физике: использование компьютерных моделей и анимации. Бюллетень науки и практики, т. 10, № 3, сс. 520-532. https://doi.org/10.33619/2414-2948/100/68. DOI: https://doi.org/10.33619/2414-2948/100/68

Бейшеналиева У.У., Орозбаева А.А., Иманкасымова Т.К. (2021). Мультимедиалык технологияларды окутуу процессинде колдонуунун багыттары. Вестник Ошского государственного университета, Vol. 2, No. 4. бб. 109-118. DOI: 10.52754/16947452_2021_2_4_109. EDN: GIFAMY. DOI: https://doi.org/10.52754/16947452_2021_2_4_109

Бодряков В.Ю. (2023). Цифровые лабораторные работы по математике как воплощение когнитивно-деятельностного подхода к обучению будущих учителей. Вестник Ошского государственного университета. Педагогика. Психология, №1(2). сс. 42-53. DOI: 10.52754/16948742_2023_1(2)_5. EDN: BKDFCN. DOI: https://doi.org/10.52754/16948742_2023_1(2)_5

Жүктөөлөр

Жарыяланды

2024-09-25

Кандай шилтеме берүү керек

Аркабаев , Н., Назарбек кызы , Т., & Орозбаева , А. (2024). ИЛЛЮСТРАЦИЯЛАНГАН ҮЙРӨТКҮЧТӨРДҮ КОЛДОНУУ ЖАНА АЛАРДЫН ЗАМАНБАП САНАРИПТИК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДАГЫ РОЛУ. Ош мамлекеттик университетинин Жарчысы, (3), 96–106. https://doi.org/10.52754/16948610_2024_3_9

Саны (чыгарылыш)

Бөлүм

ИНФОРМАТИКА