ТЕХНИКАЛЫК ЖОГОРКУ ОКУУ ЖАЙЛАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ӨЗ АЛДЫНЧА ҮЙРӨНҮҮНҮ УЮШТУРУУДА СТУДЕНТТЕРДИН ЛОГИКАЛЫК ЖӨНДӨМДӨРҮН ӨНҮКТҮРҮҮ

Авторлор

  • Бахрам Таджибаев Ташкент мамлекеттик техникалык университети
  • Ибодат Халдыбаева Ташкент мамлекеттик техникалык университети
  • Шохида Зиядуллаева Ташкент мамлекеттик техникалык университети

DOI:

https://doi.org/10.52754/16948742_2023_1(2)_9

Ачкыч сөздөр:

өз алдынча ишмердүүлүк, жалпы логикалык көндүмдөр, математикалык сабаттуулук, логикалык байланыштар, логикалык-математикалык тил, интеллектуалдык өнүгүү, билим берүү натыйжасы, изденүү жөндөмдөрү, алгоритмдик тапшырмалар, кесиптик компетенциялар, студенттердин өз алдынча иш-аракетин уюштуруунун мындай ыкмаларын жана ыкмаларын системалуу түрдө колдонуу керек

Аннотация

Макалада Өзбекстандын жогорку окуу жайларынын бардык багыттарында кредиттик-модулдук системага этап-этабы менен өтүү шартында студенттердин логикалык көндүмдөрүн калыптандыруу каралган. Жаңы билим берүү стандарттарында студенттердин милдеттүү түрдө аудиториялык жүктөмүнүн көлөмү бир топ кыскарган учурда, математикалык маданиятты жогорулатуу маселеси заманбап техникалык билим берүүнүн маанилүү милдеттеринин бири болуп саналат. Макаланын авторлору жогорку окуу жайлардын окутуучуларынын методикалык системасында студенттердин өз алдынча иш-аракетин уюштуруунун ыкмаларын жалпы логикалык аракеттерин түзүүгө багытталгандыгын, аларда натыйжалуу жетишкендиктерге окуп жаткан жогорку математика курсунун бөлүмдөрү аркылуу таасир этүүчү шарттарды аныктоону жана ал системалуу түрдө колдонуу керектигин белгилешет.

Библиографиялык шилтемелер

Гетманова, А. Д. (2012). Логика: Учебник (с. 240). Кнорус.

Столяр, А. А. (1965). Элементарное введение в математическую логику: Пособие для учителя, с. 164). Просвещение.

Келдибекова, А. О. & Маткаримова, М. Ш. (2023) Взгляды ученых на развитие креативного мышления студентов. Вестник ДжаГУ, (2s), 204-208.

Жүктөөлөр

Жарыяланды

2023-06-20

Кандай шилтеме берүү керек

Таджибаев, Б., Халдыбаева, И., & Зиядуллаева, Ш. (2023). ТЕХНИКАЛЫК ЖОГОРКУ ОКУУ ЖАЙЛАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ӨЗ АЛДЫНЧА ҮЙРӨНҮҮНҮ УЮШТУРУУДА СТУДЕНТТЕРДИН ЛОГИКАЛЫК ЖӨНДӨМДӨРҮН ӨНҮКТҮРҮҮ. Ош мамлекеттик университетинин Жарчысы. Педагогика. Психология, (1(2), 76–81. https://doi.org/10.52754/16948742_2023_1(2)_9

Саны (чыгарылыш)

Бөлүм

ОКУТУУНУН ЖАНА ТАРБИЯЛООНУН ТЕОРИЯСЫ ЖАНА МЕТОДИКАСЫ