СТУДЕНТТЕРДИН ПРАКТИКАГА БАГЫТТАЛГАН ОКУТУУДА МАТЕМАТИКАЛЫК БИЛИМ БЕРҮҮНҮН ЖАҢЫРТУУНУН ЗАМАНБАП КОНЦЕПЦИЯСЫ
DOI:
https://doi.org/10.52754/16948742_2023_1(2)_2Ачкыч сөздөр:
концепция, математика, математикалык билим берүү, математикалык модель, дифференциация жана интеграцияАннотация
Практикалык багыттагы математикалык билим берүү концепциясынын маселелери каралды. Билим берүү чөйрөсүндө дифференциация жана интеграция көйгөйлөрү чоң кызыгууну жаратат, бул илимий билимди өнүктүрүү процесси менен шартталган. Үзгүлтүксүз математикалык билим берүүнүн интеграциясы математиканы окутуу процессин башталгыч математикадан баштап университеттин математика курсуна чейин өркүндөтүүгө мүмкүндүк берет. Ошондой эле макалада математикалык билим берүүнү өз ара жайылтууда интеграциялоо маселелери жана математикалык мазмундун өз ара байланышы каралат. Бул учурда, математика, албетте, окутуу жараянынын жуурулушуу үзгүлтүксүздүгү байкалган, дифференцияланган жана толук калыптанган системага айланат. Сабактар аралык интеграциянын негизинде математика курсунда профильге багытталган ыкманы колдонот.
Библиографиялык шилтемелер
Жарматова, Э. (2022). Вопросы мотивации студентов к учебной деятельности в высшей школе. Вестник Ошского государственного университета, (2), 171–177. https://doi.org/10.52754/16947452_2022_2_171
Алиев, Ш. (2005). Педагогика багытындагы гуманитардык адистиктердин студенттерине кесипке ылайык математикалык билим беруунун илимий-дидактикалык негиздери. 258.
Алиев, Ш., & Кайдиева, Н. К. (2013). Профессионально-ориентированное обучение курса математика – гарантия формирования компетентности будущего бакалавра. Материалы 2-й международной конференции, посвященной 20-и летию образования, КРСУ им. первого президента РФ Б.Н.Ельцина, 235–240.
Концепция развития математического образования в Российской Федерации (2013, December 26). Российская газета. https://rg.ru/2013/12/27/matematika-site-dok.html
Концепция математического образования, средствами ПНШ. (2017, Январь 5). Знанио – образовательный портал https://znanio.ru/media/kontseptsiya_matematicheskogo_obrazovaniya_sredstvami_pnsh-211