САНАРИПТЕШТИРҮҮ БИЛИМ БЕРҮҮ ШАРТЫНДА СТУДЕНТТЕРГЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОКУТУУНУН ЗАМАНБАП КОНЦЕПЦИЯСЫ
DOI:
https://doi.org/10.52754/16948742_1(6)_2-2025Ачкыч сөздөр:
колдонмо математика, математикалык билим берүү, математикалык модель, интеграция, компьютердик программаАннотация
Макалада колдонмо багытында жана компьютердик технологияларын колдонуу негизинде математика окутуунун заманбап технологияларды көрсөтүлөт. Билим берүү чөйрөсүндө дифференциация жана интеграция көйгөйлөрү чоң кызыгууну жаратат, бул илимий билимди өнүктүрүү процесси менен шартталган. Математиканы башка предметтер менен интеграциялоо математиканы окутуу процессин өркүндөтүүгө мүмкүндүк берет. Макалада математикалык билим берүүнүн интеграциясы жана математикалык мазмундун өз ара байланышы маселелери каралат. Ошондой эле макалада математикалык билим берүүнү өз ара жайылтууда интеграциялоо маселелери жана математикалык мазмундун өз ара байланышы каралат. Бул учурда, математика, албетте, окутуу жараянынын жуурулушуу үзгүлтүксүздүгү байкалган, дифференцияланган жана толук калыптанган системага айланат.
Библиографиялык шилтемелер
Арнольд, В. И. Математика и математическое образование в современном мире. [Электронный ресурс]. URL: http://www.mccme.ru
Алиев, Ш. Кайдиева, Н. К. (2023). Современная концепция обновления математического образования студентов в практико-ориентированном обучении. Вестник Ошского государственного университета. Педагогика. Психология, 1(2), 18–23. URL: https://doi.org/10.52754/16948742_2023_1(2)_2
Гнеденко, Б. В. (1985). Математика и математическое образование в современном мире. Москва: Просвещение (192).
Далингер, В. А. (1991). Методика реализации внутрипредметных связей при обучении математике: книга для учителя. Москва: Просвещение (80).
Кудрявцев, Л. Д. (1985). Современная математика и ее преподавание. Москва: Наука (176).
