ЖОГОРКУ МЕКТЕПТЕ СТУДЕНТТЕРДИН ОКУУ ИШТЕРИНЕ МОТИВАЦИЯЛООНУН МАСЕЛЕЛЕРИ
DOI:
https://doi.org/10.52754/16947452_2022_2_171Ачкыч сөздөр:
студенттер, кесиптик мотивация, билим берүү, окуу ишмердүүлүгү, ийгиликАннотация
Изилдөөнүн негизги максаты болуп студенттердин кесиптик мотивациясын алардын билим алуудагы ийгилигинин негизи катары каралды. Бул түшүнүктүн аныктамасына болгон изилдөөнүн ыкмалары каралып бул студенттердин ийгиликтүү окууга түрткү болгон баалуулуктар жана максаттар системасы катары кесиптик мотивацияны аныктоого мүмкүндүк берет. Студенттердин кесиптик жана билим берүүчү мотивациясын диагностикалоо студенттердин ЖОЖдордо билим алуусунун ийгилигине эң чоң таасир тийгизген эң маанилүү мотивдерди аныктоого мүмкүндүк берди. Натыйжада бул көптөгөн факторлордон көз каранды болгон мотивациялык комплексти түзүүгө мүмкүндүк берип, алар ийгиликтүү окуу үчүн жеке мотивдери менен ошондой эле мугалимдердин окуучуларды өз тармагында жакшы адис болууга шыктандыруу жөндөмдүүлүгү менен аныкталат.
Библиографиялык шилтемелер
Ильин Е.П. Дифференциальная психофизиология. М.: Р Г П У им. Герцена, 2005.
Маркова А.К., Матис Т.А. Орлов А.Б. Формирование мотивации учения. М.,1990 г.
Маркина Г.И. Мотивация деятельности. – Спб: «Питер», 2001
Брайт, Джонс - Стресс. Мифтер, теориялар, изилдөө. - Spb.: P R I M E
Дыйканбаева Т. Т., Алимбаева С. А. Некоторые материалы для формирования социально-личностной компетенции студентов.//Вестник ОшГУ.2021.№4.С.45-50