ЖОГОРКУ МЕКТЕПТЕ СТУДЕНТТЕРДИН ОКУУ ИШТЕРИНЕ МОТИВАЦИЯЛООНУН МАСЕЛЕЛЕРИ

Авторлор

  • Элиза Жарматова Ош мамлекеттик университети

DOI:

https://doi.org/10.52754/16947452_2022_2_171

Ачкыч сөздөр:

студенттер, кесиптик мотивация, билим берүү, окуу ишмердүүлүгү, ийгилик

Аннотация

Изилдөөнүн негизги максаты болуп  студенттердин кесиптик мотивациясын алардын билим алуудагы ийгилигинин негизи катары каралды. Бул түшүнүктүн аныктамасына болгон изилдөөнүн  ыкмалары каралып бул студенттердин  ийгиликтүү окууга түрткү болгон баалуулуктар жана максаттар системасы катары кесиптик мотивацияны аныктоого мүмкүндүк берет. Студенттердин кесиптик  жана билим берүүчү мотивациясын диагностикалоо студенттердин ЖОЖдордо билим алуусунун ийгилигине эң чоң таасир тийгизген эң маанилүү мотивдерди аныктоого мүмкүндүк берди. Натыйжада бул көптөгөн факторлордон көз каранды болгон мотивациялык комплексти түзүүгө мүмкүндүк берип,  алар ийгиликтүү окуу үчүн жеке мотивдери менен ошондой эле мугалимдердин окуучуларды өз тармагында жакшы адис болууга шыктандыруу жөндөмдүүлүгү менен аныкталат.

Библиографиялык шилтемелер

Ильин Е.П. Дифференциальная психофизиология. М.: Р Г П У им. Герцена, 2005.

Маркова А.К., Матис Т.А. Орлов А.Б. Формирование мотивации учения. М.,1990 г.

Маркина Г.И. Мотивация деятельности. – Спб: «Питер», 2001

Брайт, Джонс - Стресс. Мифтер, теориялар, изилдөө. - Spb.: P R I M E

Дыйканбаева Т. Т., Алимбаева С. А. Некоторые материалы для формирования социально-личностной компетенции студентов.//Вестник ОшГУ.2021.№4.С.45-50

Жүктөөлөр

Жарыяланды

2022-06-29

Кандай шилтеме берүү керек

Жарматова, Э. (2022). ЖОГОРКУ МЕКТЕПТЕ СТУДЕНТТЕРДИН ОКУУ ИШТЕРИНЕ МОТИВАЦИЯЛООНУН МАСЕЛЕЛЕРИ. Ош мамлекеттик университетинин Жарчысы, (2), 171–177. https://doi.org/10.52754/16947452_2022_2_171

Саны (чыгарылыш)

Бөлүм

ПЕДАГОГИКА