ЗАМАНБАП ОКУУ ПРОЦЕСИН УЮШТУРУУ ҮЧҮН МААЛЫМАТ-БИЛИМ БЕРҮҮ ЧӨЙРӨНҮН ДИДАКТИКАЛЫК ПОТЕНЦИАЛЫ

Авторлор

  • Рахат Жумабаевна Сагындыкова Ош мамлекеттик университети
  • Айгерим Нурабидиновна Камчыева Ош мамлекеттик университети

DOI:

https://doi.org/10.52754/16948610_2023_2_18

Ачкыч сөздөр:

маалыматтык-билим берүү чөйрөсү, билим берүү процесси, билим берүүнүн субъекттери, электрондук окуу китеби

Аннотация

Макалада маалыматтык коомдун муктаждыктарына жооп берген билим берүү процессин уюштуруу үчүн маалыматтык-билим берүү чөйрөсүнүн мүмкүнчүлүктөрү талкууланат. Экологиялык ресурстардын классификациясы көрсөтүлүп, электрондук окуу китебинин түзүмү билим берүүнүн мазмунун өздөштүрүү каражаты катары аныкталып, маалыматтык-билим берүү чөйрөсүндө окутууда пайда болгон көйгөйлөр аныкталган. Макала авторлору оптималдуу дидактиканы сүрөттөшөт. химиялык университеттин бүтүрүүчүсүнүн даярдыгын жогорулатуу үчүн колдонулган заманбап маалыматтык технологиялардын мүмкүнчүлүктөрү. Макаланын максаты - химия тармагында адистерди даярдоо системасын өркүндөтүү үчүн колдонулуп жаткан заманбап маалыматтык технологиялардын оптималдуу дидактикалык мүмкүнчүлүктөрүн табуу көйгөйүн көрсөтүү жана бул багыттагы заманбап изилдөөлөрдүн натыйжаларын талкуулоо

Библиографиялык шилтемелер

Adamchuk D.V. (2010) The attitude of primary school students to information and communication technologies // Sociology of education. Proceedings on the sociology of education. Vol. XIV. Issue XXIV / Edited by V.S. Sobkin. M.: Institute of Sociology of Education RAO,. – p. 97 – 115.

Batrakova L. G. (2012) The use of information technologies in optimizing the educational process at the university//Yaroslavl Pedagogical Bulletin –. – No. 1. – Volume II (Psychological and pedagogical sciences). - pp. 7-13.

Ivanova E.O., Osmolovskaya I.M. (2011) Theory of learning in the information society (Ser. "We work according to new standards"). M.,. – 192 p.

V.V. Krayevsky, I.Ya. Lerner. (1989) Theoretical foundations of the learning process in the Soviet school/ Edited by M.: Pedagogika ,. – From 146-161.

Robert I.V. (2012) Informatization of education as a new field of pedagogical knowledge // Man and education. –. – № 1 (30). – Pp. 14-18.

Edited by O.B. (2012) Electronic service "Open University of methodological support for teachers": from the experience of the regional innovation platform of the Department of Education of the Yaroslavl region in 2012/ Modulina. –Rybinsk, MOU DPO "Information and Educational Center", – 35s.

Osmolovskaya I.M. (2009) Changing the learning process: from an industrial society to an informational one // National education.. – No.7. – pp.149-156.

Жүктөөлөр

Жарыяланды

2023-06-28

Кандай шилтеме берүү керек

Сагындыкова, Р. Ж., & Камчыева, А. Н. (2023). ЗАМАНБАП ОКУУ ПРОЦЕСИН УЮШТУРУУ ҮЧҮН МААЛЫМАТ-БИЛИМ БЕРҮҮ ЧӨЙРӨНҮН ДИДАКТИКАЛЫК ПОТЕНЦИАЛЫ. Ош мамлекеттик университетинин Жарчысы, (2), 149–156. https://doi.org/10.52754/16948610_2023_2_18

Саны (чыгарылыш)

Бөлүм

ПЕДАГОГИКА