САЛТТУУ ЭМЕС ОКУТУУНУ УЮШТУРУУНУН УСУЛДУК ПРИНЦИПТЕРИ
Ачкыч сөздөр:
Дидактика, инновация, системалуулук, бышыктык, мобилдүүлүк, жеткиликтүүлүк, багыттуулук, активдүүлүк, эрктүүлүк, интерактивдүүлүк, тартиптүүлүк, компетенттүүлүкАннотация
Салттуу жана салттуу эмес сабак өтүүнү уюштуруунун айырмачылыгына салыштырмалуу анализ берилген. Салттуу окутууну уюштуруунун ар кандай дидактикалык принциптерин карап чыгуу менен салттуу эмес сабак өтүүдө кошумча эске ала турган методикалык принциптер көрсөтүлгөн. Ошондой эле салттуу эмес сабак өтүүнүн дидактикалык милдеттери аныкталган. Педагогикалык адабиятардагы маалыматтарды анализдөөнүн натыйжасында баардык учурга туура келүүчү, универсалдуу, биринчилерден болуп белгилеп өткөн дидактикалык принциптерден тышкары салттуу эмес (инновациялык) окутууну уюштуруу процессинде эске алынуучу маанилүү методикалык принциптер көрсөтүлгөн.
Библиографиялык шилтемелер
Абдрахманов Т., Ногаев М. Компетентчилдик мамиле улуттук билим берүү системасын модернизациялоонун негизи // Кут билим. – №2. – 2014.
Кыргыз орто мектептеринде татаал сүйлөмдүн синтаксисин окутуунун лингводидактикалык негиздери. Бишкек, 2003. – 22 б.
Дөөлөталиева А. С., Молдокеримова Э. К. Дидактикалык оюндар аркылуу окуучуларды сабакка кызыгууну активдештирүү // Ж. Баласагын атындагы КУУнун Жарчысы. – 2014. – 218-221-бб.
Термечикова Ч. Балдарды өксүтбөйлү десек. – Бишкек, 2014-ж. – 34 б.
Сергеева Т., Чернявская А. Дидактические требования к компьютерным обучающим программам. Информ и образование. – 2018. – №1. – С. 48-51.
Красильникова В. А. Информационные и коммуникативные технологии в образовании. Учебное пособие. Москва: «Дом педагогики», 2007. – 231с.
Курманкулов Ш. Ж. Эске сактоону же сабакта окуучулардын билимин калыптандыруу систематикасы // И. Арабаев ат. КМУнин Жарчысы. Атайын чыгарылыш. – Бишкек, 2014. – 198-203-бб.