МАТЕМАТИКА САБАГЫНДА ИНТЕРАКТИВДҮҮ ТАПШЫРМАЛАРДЫН ЖАРДАМЫНДА ОКУУЧУЛАРДЫН МААЛЫМАТТЫК КОМПЕТЕНТТҮҮЛҮГҮН КАЛЫПТАНДЫРУУ

Авторлор

DOI:

https://doi.org/10.52754/16948742_1(4)_3-2024

Ачкыч сөздөр:

интерактивдүү тапшырмалар, компетенттүүлүк мамиле, заманбап маалыматтык технологиялар, окутуунун натыйжалуулугу, онлайн платформалар, логикалык ой жүгүртүүсү

Аннотация

макалада математика сабагында интерактивдүү тапшырмаларды колдонуу ыкмалары каралат. Азыркы учурда заманбап маалыматтык технологияларды тынымсыз өнүктүрүү заманбап технологиялардын жардамы менен окуу процессин уюштурууну талап кылат. Маселелерди чечүүдө заманбап маалыматтык технологиялардын мааниси абдан чоң. Бул көз караштан алганда, билим берүүнүн бардык деңгээлдеринде коюлган милдеттерге жетишүү үчүн сапаттуу билим берүү аракеттери көрүлүп, окутуунун натыйжалуулугун жогорулатуунун жолдору жана каражаттары жигердүү колдонулууда. Учурда ар кандай багыттарда колдонулган көптөгөн интернет тиркемелери бар. Макалабызда окуучулардын предметке болгон кызыгуусун арттыруу, кызыктуу сабакты уюштуруу жана окуучулардын маалыматтык компетенттүүлүгүн калыптандыруу үчүн ар кандай онлайн платформаларды колдонуу менен интерактивдүү тапшырмаларды түзүү жана колдонуу жолдору каралды. Учурда ар кандай багыттарда колдонулган көптөгөн интернет тиркемелери бар. Алардын арасында LearningApps, Padlet, Wizer.me колдонуучуларды түшүнүктүүлүгү, жөнөкөйлүгү жана эффективдүүлүгү менен кызыктырган онлайн платформалар жөнүндө сөз кылабыз. Биздин коомдун терең билимге, кесиптик көндүмдөргө ээ компетенттүү адистерге болгон муктаждыгы, билим берүү системасындагы өзгөрүүлөр жана программалык каражаттарды күн сайын жаңыртып туруу окуучуларга компетенттүү мамиле жасоо менен сабактарды уюштуруу зарылчылыгына алып келди

Библиографиялык шилтемелер

Алтыбаева, М. А., Зулпукарова, Д. И., Авазова, Э. Т. (2021). Билим берүүдө онлайн платформаларды колдонуу, 223.

Акиньшина, Л. В., Шейкер, Т. Д. (2007). Современные информационные технологии в обучении, ДВГТУ, 108.

Апольских, Е. И., Белоненко, М. Г. (2015). Реализация интерактивных методов обучения с использованием сервиса RealtimeBoard. Педагогическое образование на Алтае, 1, 71–79.

Голикова, М. С. (2011). Организация учебной деятельности школьников с применением интерактивных технологий (на основе образовательного блога). Материалы Межд. научно-практ. конф. “Проблемы языка и культуры в гуманитарном образовании”. 346–350.

Гусев, В. А. (2003). Психолого-педагогические основы обучения математике, 432.

Груденов, Я. И. (1990). Совершенствование работы учителя математики. Просвещение, 224.

Дронова, Е. Н. (2015). Разработка интерактивных упражнений в сервисе LearningApps. NovaInfo, 37(1), 179–184.

Использование интерактивных методов на уроках математики http://mydocx.ru/5-85474

Кошева, Д. П. (2016). Внедрение электронного обучения и дистанционных образовательных технологий в педагогическом университете. NovaInfo, 41(3), 193–197.

Костина, И. Н. (2010). Педагогические блоги. Использование интернет-технологий в современном образовательном процессе. Часть 3. Инструменты сетевого взаимодействия, 10–21.

Синельников, В. В., Чеботарь, Н. А., Тарасенко, А. Н., Милякина, А. Г., & Абашева, Е. В. (2015). Результаты всероссийского исследования: насколько школьная система готова к внедрению новых технологий в образовании. Информационные технологии для Новой школы. Материалы VI Международной конференции, 1, 9–11.

Табалдиева Ч.Б. (2023) Табигый илимдерди окутууда маалыматтык технологияны колдонуу. Ош мамлекеттик университетинин Жарчысы. Педагогика. Психология. 1 (2), 68-75.

LearningApps - сервис для создания интерактивных заданий – тренажеров. LearningApps. https://learningapps.org

Жүктөөлөр

Жарыяланды

2024-05-20

Кандай шилтеме берүү керек

Зулпукарова , Д., & Абдукаимова , А. (2024). МАТЕМАТИКА САБАГЫНДА ИНТЕРАКТИВДҮҮ ТАПШЫРМАЛАРДЫН ЖАРДАМЫНДА ОКУУЧУЛАРДЫН МААЛЫМАТТЫК КОМПЕТЕНТТҮҮЛҮГҮН КАЛЫПТАНДЫРУУ. Ош мамлекеттик университетинин Жарчысы. Педагогика. Психология, (1(4), 22–31. https://doi.org/10.52754/16948742_1(4)_3-2024

Саны (чыгарылыш)

Бөлүм

ОКУТУУНУН ЖАНА ТАРБИЯЛООНУН ТЕОРИЯСЫ ЖАНА МЕТОДИКАСЫ