САНАРИП ДИСКУРСТА МАДАНИЯТТЫК КАЛЕЙДОСКОП: СОЦИАЛДЫК МЕДИА ФРАЗЕОЛОГИЯСЫНДА «ТҮЗҮҮ» ЖАНА «ЖОК КЫЛУУ»

Авторлор

DOI:

https://doi.org/10.52754/16948742_1(4)_10-2024

Ачкыч сөздөр:

маданий калейдоскоп, санариптик дискурс, социалдык тармактар, фразеологиялык структуралар, түзүү, жок кылуу, тил жана маданият, лингвистикалык анализ

Аннотация

Тил санариптик мамилелердин татаал желесинде өтө маанилүү, анткени ал ар кандай маданият жана идеялардын ортосунда көпүрө болуп кызмат кылат. "Санариптик дискурста маданий калейдоскоп: социалдык медиа фразеологиясындагы "жаратуунун" жана "кыйратуунун" динамикасын ачуу" изилдөөсү тил, маданият жана технологиянын ортосундагы татаал өз ара аракеттенүүнү изилдейт. Макалада “жасоо” жана “жок кылуу” фразеологиялык бирдиктеринин грамматикалык татаалдыктары, алар чагылдырган маданий сезимдердин татаал картинасы каралат. Бул структуралар социалдык баалуулуктарды, идеяларды жана мамилелерди чагылдырган санариптик чөйрөдө маданий алмашууда эффективдүү каражат катары кызмат кылат. Бардык маданияттардагы колдонуучулар өздөрүнүн чыгармачылыгын, тапкычтыгын жана позитивдүү салымдарын көрсөтүүдө “түзүү” деген сөздү колдонушат, ал эми “жок кылуу” деген сөз эски конвенцияларды айыптаган жана өзгөртүүгө чакырган дебаттардын катализатору катары кызмат кылат

Библиографиялык шилтемелер

Aimagambetova, M. & Suleimenova, E. (2017). The transformation of phraseological units in the headline constructions. Man in India, 97(21), 331–344.

Barger V. A., Peltier J. W. & Schultz D. E. (2016) social media and consumer engagement: A review and research agenda. Journal of Research in Interactive Marketing, 10(4), 268-287. DOI: https://doi.org/10.1108/JRIM-06-2016-0065

Esteron, M. A. S. (2021). Different Language Usage on Social Media. International Journal of Advanced Engineering, Management and Science (IJAEMS), 7(3), 93-104. DOI: https://doi.org/10.22161/ijaems.73.12

Jiang, L. (2019). Discourse and Digital Practices: Doing Discourse Analysis in the Digital Age. Open Journal of Modern Linguistics, 9, 92-96. DOI: https://doi.org/10.4236/ojml.2019.92009

Sadykova A. K., Alzhanova A. O. & Suleimenova Zh. A., Kochkonbayeva S. I. (2024) Social partnership role in education modernization: a case study on Kyrgyzstan and Kazakhstan. Bulletin of Osh State University, 1, 108-119. EDN: QPVYYX. DOI: https://doi.org/10.52754/16948610_2024_1_10.

Safina, R. A. & Salieva, R. N. (2020). Transformed Phraseological Units In Mass Media Headings In English And Russian Languages. In R. Valeeva (Ed.), Teacher Education - IFTE 2019, European Proceedings of Social and Behavioural Sciences, 78, 535-543. DOI: https://doi.org/10.15405/epsbs.2020.01.59

Smith, E. E. & Storrs, H. (2023). Digital literacies, social media, and undergraduate learning: what do students think they need to know? International Journal of Educational Technology in Higher Education, 20(1). DOI: https://doi.org/10.1186/s41239-023-00398-2

Thurlow, C. & Poff, M. (2011). Text Messaging. Journal of Research in Handbook of the Pragmatics of CMC. Berlin & New York: Mouton de Gruyter, 10(4), 1–14. [Electronic resource]. URL: https://nl.ijs.si/janes/wp-content/uploads/2014/09/thurlowpoff11.pdf

Thurlow, C. & Poff, M. (2013). The language of text-messaging. Handbook of the Pragmatics of CMC. Berlin & New York: Mouton de Gruyter, 1-25.

Жүктөөлөр

Жарыяланды

2024-05-20

Кандай шилтеме берүү керек

Мусина , С., Балхимбекова , П., Тогузбаева , Г., & Жакаева , Г. (2024). САНАРИП ДИСКУРСТА МАДАНИЯТТЫК КАЛЕЙДОСКОП: СОЦИАЛДЫК МЕДИА ФРАЗЕОЛОГИЯСЫНДА «ТҮЗҮҮ» ЖАНА «ЖОК КЫЛУУ». Ош мамлекеттик университетинин Жарчысы. Педагогика. Психология, (1(4), 84–92. https://doi.org/10.52754/16948742_1(4)_10-2024

Саны (чыгарылыш)

Бөлүм

КЕСИПТИК БИЛИМ БЕРҮҮНҮН ТЕОРИЯСЫ ЖАНА ПРАКТИКАСЫ