БОЛОН ПРОЦЕССИ КЫРГЫЗСТАНДА: РЕФОРМАНЫН НАТЫЙЖАЛАРЫ

Авторлор

  • Жамийла Азимова Ош мамлекеттик университети

DOI:

https://doi.org/10.52754/1694867X_2024_2(5)_3

Ачкыч сөздөр:

болон процесси, болон процессинин артыкчылыктары жана кемчиликтери, билим берүү сферасы, адис, жеке пикир

Аннотация

Бул макалада автор болон процессинин тарыхын кыскача баяндоо менен, анын артыкчылыктарын жана кемчиликтерин адистердин пикирлерин мисал келтирүү менен айтат. Болон процесси Орто Азияга, анын ичинде Кыргызстанга кандай шартта киргендиги тууралуу белгилейт. Макаланын акырында автор көп жылдар билим берүү сферасында иштеген адис катары болон системасынын биздин мамлекеттеги ишке ашуусу, проблемалары тууралуу токтолот. Макала автордун болон процесси боюнча жеке пикири менен жыйынтыкталат.

Библиографиялык шилтемелер

Алыбаев А.М. Окутуунун Болон процессине өтүүдөгү материалдык, моралдык жана тил маселелеринин кыйынчылыктары // эл. шилтеме: https://arch.kyrlibnet.kg/uploads/KNUALYBAEVA.M.2013-8.pdf

Беделбаева А.З. Академиялык мобилдүүлүк болон процессинин негизги параметрлеринин бири жана аны жогорку билим берүү системасында ишке ашыруу // эл. шилтеме: http://vestnik.krsu.edu.kg/ky/archive/162/6845

Кыргызская Республика официально о вступлении в Болонский процесс не заявляла // https://www.news-asia.ru/view/ks/interview/15494

Joint declaration of the European Ministers of Education (The Bologna Declaration of 19 June 1999) // эл.шилтеме: https://ehea.info/Upload/document/ministerial_declarations/1999_Bologna_Declaration_English_553028.pdf

Жүктөөлөр

Жарыяланды

2024-12-30

Кандай шилтеме берүү керек

Азимова , Ж. (2024). БОЛОН ПРОЦЕССИ КЫРГЫЗСТАНДА: РЕФОРМАНЫН НАТЫЙЖАЛАРЫ. Ош мамлекеттик университетинин Жарчысы. Тарых, (2(5), 14–19. https://doi.org/10.52754/1694867X_2024_2(5)_3