А. ШОПЕНГАУЭРДИН МЕТАФИЗИКАСЫНДАГЫ МУЗЫКАНЫН ТАБИЯТЫ

Авторлор

  • Данагул Исманалиева Ош мамлекеттик университети
  • Асан Асилбек уулу Ош мамлекеттик университети
  • Азизбек Аскаралиев Ош мамлекеттик университети

DOI:

https://doi.org/10.52754/16948823_2024_2(4)_6

Ачкыч сөздөр:

метафизика, музыка, бас, тенор, альт, сопрано, үн

Аннотация

Бул макалада негизинен А.Шопенгауэрдин музыканын метафизикасынын эки аспектисине көңүл бурулат. Биринчиден, бул эрктин объектиси жана чагылдыруусу сыяктуу музыканын өз түшүнүгү. Экинчиден, бул эркти бытиесунун негизги принциби катары түшүнүүнүн жолу катары музыка түшүнүктөрү чагылдырылат.

Библиографиялык шилтемелер

Каган М.С. Музыка в мире искусств. СПб., 1996. C.53.

Курбанбаев, К. А. Кыргызское искусство в системе традиционной культуры / К. А. Курбанбаев, Д. А. Ыразаков, А. М. Камчыбеков // Вестник Ошского государственного университета. – 2021. – Т. 1, № 3. – С. 294-302. – DOI 10.52754/16947452_2021_1_3_294. – EDN SBMMVA.

Шопенгауэр А. О четверояком корне… Мир как воля и представление. Т.1. Критика кантовской философии. М., 1993. C.370.

Инайят Хан Х. Мистицизм звука. М., 1998.

Равдоникас Ф.В. Музыкальный синтаксис. СПб., 2002.

Жүктөөлөр

Жарыяланды

2024-12-12

Кандай шилтеме берүү керек

Исманалиева, Д., Асилбек уулу , А., & Аскаралиев, А. (2024). А. ШОПЕНГАУЭРДИН МЕТАФИЗИКАСЫНДАГЫ МУЗЫКАНЫН ТАБИЯТЫ. Ош мамлекеттик университетинин Жарчысы. Философия. Социология. Политология, (2(4), 31–36. https://doi.org/10.52754/16948823_2024_2(4)_6