СТРАТЕГИЯЛЫК БАШКАРУУ – УЮМДУН АТААНДАШТЫК ЖӨНДӨМДҮҮЛҮГҮНҮН ФАКТОРУ КАТАРЫ
Ачкыч сөздөр:
ишкананын стратегиясы, стратегиялык башкаруу, стратегиялык пландаштыруу, стратегия, атаандаштык жөндөмдүүлүгү, негизги көрсөткүчтөр, стратегиялык эффективдүүлүкАннотация
Макалада тышкы чөйрөдө белгисиздиктин жогорку деңгээли менен мүнөздөлгөн заманбап шарттарда ишканада стратегиялык башкаруунун методологиясынын актуалдуу көйгөйлөрү жана маселелери каралды. Изилдөөнүн максаты - белгисиздик шарттарында заманбап ишканаларда стратегиялык башкаруунун теориялык жана методологиялык ыкмаларын жаңылоо. Изилдөөнүн максаты - белгисиздик шарттарында заманбап ишканаларда стратегиялык башкаруунун теориялык жана методологиялык ыкмаларын жаңылоо. Макаланын методологиялык негизин стратегиялык башкаруу теорияларынын жоболору, экономикалык анализ, бизнес экономикасы, ошондой эле социалдык-экономикалык системаларды башкаруудагы белгисиздик концепциясы түзөт. Макалада "стратегия" жана "стратегиялык менеджмент" түшүнүктөрү белгисиздик түшүнүгүнүн көз карашынан жаңыртылып, стратегиялык башкарууга жана, атап айтканда, белгисиздиктин шарттарында ишканада пландаштырууга карата ыкмалар сүрөттөлөт.
Библиографиялык шилтемелер
Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 1989.
Kotler P. The Worlds Foremost Authority on Marketing Answers Your Questions. – Moscow: Olymp-Business, 2008.
Porter M.E. The Competitive Advantage of Nations. – Moscow: Alpina Publisher, 2020.
Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии. – М.: Юнити-Дана, 2017.
Виханский О.С. Стратегическое управление. – М.: Экономистъ, 2006.
Стратегический менеджмент: учебник для бакалавров / Б. Г. Литвак. — М. : Издательство Юрайт, 2014. — Серия : Бакалавр. Базовый курс.