АЗЫРКЫ ШАРТТА КЫРГЫЗСТАНДА АЙЫЛ ЧАРБА ПРОДУКЦИЯЛАРЫНЫН МАРКЕТИНИК КАНАЛДАРЫН ЖАКШЫРТУУ МАСЕЛЕЛЕРИ БОЮНЧА - МАСЕЛЕЛЕРГЕ КАЙРЫМ АСПЕКТТЕР ЖАНА АЛАРДЫ ЧЕЧУУНУН ЖОЛДОРУ
Ачкыч сөздөр:
айыл чарба, агрардык сектор, эл аралык айыл чарба рыноктору, ресурстар, айыл чарба потенциалы, сатуу көлөмү, субсидиялар, товарлардын экспорту, продукциянын маркетинги, рынокАннотация
Бул макалада эл аралык рынокто айыл чарба продукциясын сатуу көйгөйлөрү каралат. Бул тармакты колдоо боюнча мамлекеттин реалдуу аракеттери көрсөтүлүп, айыл чарба продукциясын мамлекетке сатуу боюнча иштелип чыккан программалар талдоого алынган. Айыл чарба рыногунун абалына деталдуу талдоо берилип, бир жагынан айыл чарбасын да, экинчи жагынан айыл чарба продукциясын да субсидиялоо түрүндө мамлекетке көңүл бурулат. Каралып жаткан багыттагы көйгөйлөр жана алардын пайда болуу себептери кеңири баяндалат.Заманбап талаптарды эске алуу менен айыл чарба продукциясын сатууну жакшыртуу жолдору, инвестициялык каражаттарды тартуу механизмдери каралууда. Мындан тышкары, эл аралык рыноктордо айыл чарба продукциясын сатууну жакшыртуу боюнча кеңири сунуштар берилген.
Библиографиялык шилтемелер
Алимова Г.Б «проблемы развития предпринимательства в Кыргызстане». Общество и экономика № 11, 2017.
Кенжеева М.А. «Теоретические особенности распределения собственности органов местного самоуправление» Известия ВУЗов Кыргызстана 2016г.
Кенжеева М.А. «Современные методы управления экономической базой местных органов управлении». Наука, новые технологии и инновации Кыргызстана 2016г.
Кулуева Ч.Р. «Задачи сельских трудовых ресурсов в вопросах эффективного использования земельных ресурсов в регионах Кыргызстана». Известия ВУЗов, №8, 2012.
"Сельское хозяйство Кыргызстана" статистический журнал Б. 2020г.
UN Comtrade - база данных Организации Объединенных Наций по торговле и развитию